קידום האתר ושיווקו בטווח הקצר יתבצע באמצעות קישורים ממומנים בגוגל.
אלה הקישורים הקטנים המופיעים בגוגל בצידו השמאלי.
עלות קישורים ממומנים הן לפי תקציב שנקבע מראש לכל חודש החל משקלים בודדים ועד אלפי שקלים בחודש.
המפרסם קובע מהו התקציב היומי לפרסום.
כמובן יש להחליט מהן מילות החיפוש שתרצה לקפוץ ולהציג עצמך אם וכאשר הגולשים יקלידו אותם בגוגל.
התשלום בעבור הקידום הזה מתבצע ישירות לגוגל והם גובים את הכסף לפי כמות הגולשים שנכנסו לאתר שלך.
במידה ולא נכנסו לא תשלם.
המפרסם מחליט כמה הוא מוכן לשלם בעבור כל כניסה של כל גולש.
התשלום לגוגל הוא כמות הכניסות כפול המחיר שאתה מוכן לשלם בעבור כל כניסה.
בסופו של כל יום גוגל יגבה ממך מקסימום את התקציב שאתה החלטת להקדיש לקמפיין.
ברגע שהתקציב היומי מומש לא תופיע בגוגל עד ליום חדש לתקציב חדש.
בעיקרון מי שמכריז מחיר גבוה יותר לכל כניסה,הקלקלה,יופיע גבוה יותר בתוצאות של גוגל.
לאחר התחלת הקמפיין ניתן להעריך כמה כסף צריך להכריז לכל קליק כדי להיות בעמוד הראשון.
ניהול הקמפיין יכול להתבצע עצמאית באמצעותך וללא תשלום, או בתשלום מסויים לאיש מקצוע לשם להקמתו.
ליווי הקמפיין בשוטף נדרש בדרך כלל לעסקים גדולים בתקציבים גדולים.
עסקים קטנים יכולים להשאיר את הקמפיין ולעדכן אותו לעיתים רחוקות.
תמיד תוכל להגדיל ולהקטין את התקציב החודשי כאוות נפשך.
קידום אורגני הוא קידום מקצועי בגוגל על מנת להופיע בצד הימני של עמודי גוגל.
העיקרון שם הוא להזכיר את המילים הרצויות בכמות הנכונה באתר שלך.
וכמובן להשיג קישורים ממליצים לאתרך, קישורים איכותיים ובנויים כנדרש.
קידום כזה יעלה בסביבות אלפיים שקל בחודש למשך חצי שנה.
היתרון הוא שאינך משלם עבור כל הקלקה של כל גולש כמו בקישורים הממומנים, כך שאם אתה צופה אלפי כניסות בעתיד, כדאי שתתחיל לקדם אורגני במקביל לקמפיין של קישורים ממומנים.
הרבה שואלים האם זה משתלם בסופו של דבר.
בעיקרון הסיכונים בסופו של דבר די נמוכים.
כמה שייכנסו יותר ככה תשלם.
נניח לדוגמא שאתה משקיע במאה כניסות, שקל אחד לכל כניסה.
סה"כ השקעה של מאה שקל.
מתוך מאה איש שנכנסו לאתר יש סיכוי גבוה שלפחות שניים שלושה יתקשרו ותתבצע עיסקה.
בהצלחה.
אלה הקישורים הקטנים המופיעים בגוגל בצידו השמאלי.
עלות קישורים ממומנים הן לפי תקציב שנקבע מראש לכל חודש החל משקלים בודדים ועד אלפי שקלים בחודש.
המפרסם קובע מהו התקציב היומי לפרסום.
כמובן יש להחליט מהן מילות החיפוש שתרצה לקפוץ ולהציג עצמך אם וכאשר הגולשים יקלידו אותם בגוגל.
התשלום בעבור הקידום הזה מתבצע ישירות לגוגל והם גובים את הכסף לפי כמות הגולשים שנכנסו לאתר שלך.
במידה ולא נכנסו לא תשלם.
המפרסם מחליט כמה הוא מוכן לשלם בעבור כל כניסה של כל גולש.
התשלום לגוגל הוא כמות הכניסות כפול המחיר שאתה מוכן לשלם בעבור כל כניסה.
בסופו של כל יום גוגל יגבה ממך מקסימום את התקציב שאתה החלטת להקדיש לקמפיין.
ברגע שהתקציב היומי מומש לא תופיע בגוגל עד ליום חדש לתקציב חדש.
בעיקרון מי שמכריז מחיר גבוה יותר לכל כניסה,הקלקלה,יופיע גבוה יותר בתוצאות של גוגל.
לאחר התחלת הקמפיין ניתן להעריך כמה כסף צריך להכריז לכל קליק כדי להיות בעמוד הראשון.
ניהול הקמפיין יכול להתבצע עצמאית באמצעותך וללא תשלום, או בתשלום מסויים לאיש מקצוע לשם להקמתו.
ליווי הקמפיין בשוטף נדרש בדרך כלל לעסקים גדולים בתקציבים גדולים.
עסקים קטנים יכולים להשאיר את הקמפיין ולעדכן אותו לעיתים רחוקות.
תמיד תוכל להגדיל ולהקטין את התקציב החודשי כאוות נפשך.
קידום אורגני הוא קידום מקצועי בגוגל על מנת להופיע בצד הימני של עמודי גוגל.
העיקרון שם הוא להזכיר את המילים הרצויות בכמות הנכונה באתר שלך.
וכמובן להשיג קישורים ממליצים לאתרך, קישורים איכותיים ובנויים כנדרש.
קידום כזה יעלה בסביבות אלפיים שקל בחודש למשך חצי שנה.
היתרון הוא שאינך משלם עבור כל הקלקה של כל גולש כמו בקישורים הממומנים, כך שאם אתה צופה אלפי כניסות בעתיד, כדאי שתתחיל לקדם אורגני במקביל לקמפיין של קישורים ממומנים.
הרבה שואלים האם זה משתלם בסופו של דבר.
בעיקרון הסיכונים בסופו של דבר די נמוכים.
כמה שייכנסו יותר ככה תשלם.
נניח לדוגמא שאתה משקיע במאה כניסות, שקל אחד לכל כניסה.
סה"כ השקעה של מאה שקל.
מתוך מאה איש שנכנסו לאתר יש סיכוי גבוה שלפחות שניים שלושה יתקשרו ותתבצע עיסקה.
בהצלחה.